Ppx - 2010-02-26 22:41:55

Oczywiście chodzi mi o Polskę. ;)
Zauważyliście zapewne, że w reklamach (zarówno internetowych, jak i telewizyjnych) coraz częściej się pojawia coś związanego z Japonią, albo m&a.
Trudno mi określić, czy to zaleta, czy wada.
Wy co o tym sądzicie?

KatadziinaChan - 2010-02-26 23:00:17

Też trudno mi jest określić.
Z jednej strony to dobrze, bo ludzie mogę się czymś porządnym zainteresować xD A drugiej, jak czegoś jest pełno wszędzie to zaczyna się potem nudzić.
Ja czytałam parę dni temu ciekawy artykuł Polki, która była w Japonii ^^ Takie rzeczy być powinny, bo są ciekawe i napisane przez zwykłych ludzi.

Ppx - 2010-03-12 21:09:14

Gdzie jest ten artykuł ;) ?

Iwaya - 2010-10-17 15:44:45

mi trudno ocenić jeśli chodzi o skalę na całą Polskę ^^ Zdaje się, że powiększył się krąg sympatyków Japonii ale bardziej to widzę w działce Korei... trzy - cztery lata temu k-music siedziało w jakichś głębokich podziemiach, teraz zdaje się przeżywać taki mały rozkwit jeśli o Polskę chodzi. No ale my tu o Japonii mieliśmy rozmawiać więc dobra zostawmy już Koreę w spokoju XD Komercja kojarzy mi się z czymś co się 'sprzedaje', nie wiem czy Japonia się tak dobrze w Polsce 'sprzedaje'. Nadal mam wrażenie że połowa naszego narodu nadal wychodzi z założenia, że Japonia to w sumie takie Chiny są ;) dawno TV nie oglądałam więc się o reklamach nie wypowiem ( nie no sorry wczoraj oglądałam film i fakt jakaś reklama się z Japończykami trafiła znaczy się było nawiązanie do 'japońskiego turysty' - skośni z aparatami ^^ to chyba była reklama radia zet). Może Japonia trochę zaczyna wypływać ale ja obiektywnie tego nie umiem stwierdzić jako że w tym 'siedzę' a czy taki szary człowiek który nie interesuje się Japonią zauważa, że jest jej u nas w kraju coraz więcej (o ile faktycznie jest xd) ? Nie wiem.

przegrywanie kaset łódzkie https://thermofood.pl/ zaręczyny w wellness Ciechocinek