cc66ff
Hellsing Ultimate!
Borze iglasty, to jest tak świetnie zrobione...O niebo lepsze miż klasyczny Hellsing no i bardziej fabułą pasujące do mangi. Ale tutaj to po prostu arcydzieło - wykonanie, kreska i animacja...Poza tym, uwielbiam wampiry, a Alucard to po prostu perełka wśród nich. To jest moje najulubieńsze anime, co jakiś czas oglądam wszystkie odcinki, które wyszły od początku^^
cc66ff
a ja stawiam na Elfen lied O_o płacze za każdym razem xD !
cc66ff
Devil may cry i K-ON! są moimi ulubionymi.
DMC uwielbiam za głównego bohatera, świetną fabułę i końcowe odcinki, na których wręcz się popłakałam poza tym kocham demony. ^^
a K-ON! za to, że każda z bohaterek ma jakąś moją cechę i że jest muzyczny a anime o zespołach lubię
cc66ff
Junjou Romantica zdecydowanie
cc66ff
Hmm chyba Nana. A oprócz tego lubię wszelkie psychozy jak Higurashi czy Paranoia agent
cc66ff
Mnie xxxholic zauroczylo. Yuuko-san jest jedna z najbardziej tajemniczych i niesamowitych postaci na jakie kiedykolwiek sie natknelam ogladajac cokolwiek... No jakos wczulam sie w nie strasznie... Chociaz na poczatku np co do grafiki nie bylam przekonana to potem jakos mi tak zaczela pasowac.
Tak samo natsume yuujinchou + zoku natsume... tak spokojne, cudowne anime. Starsznie mnie wzruszalo. Sama nie wiem. Ogromne na mnie wrazenie wywarlo...
Fullmetal Alchemist. Ryczalam strasznie XD
Fullmetal Panic Fumoffu. tez ryczalam. ze smiechu...
cc66ff
AAA! No i Miyazaki oczywiscie. Jakas taka magie posiadaja...
cc66ff
Bleach, Naruto, Nabari no Ou, Samurai Champloo, Elfen Lied, Death Note, Ghost in the shell, Saiyuki, a także filmy Miyazakiego, szczególnie Mononoke Hime, Spirited Away, Totoro i Howl's moving castle.
Mam więcej ulubionych tytułów, ale ileż można wypisywać... XD
cc66ff
dziwne ale tu posta nie dodalam xD
hmm hmm hmm Gundam Wing, FMA, Chrno Crusade, Elfen Lied, Fate Stay Night i Grobowiec Świetlików to moja czołówka :3
cc66ff
Texhnolyze - dla mnie zdecydowanie anime wybitne
cc66ff
Mononoke Hime i Hotaru no haka. chociaż do tej dwójki niedawno dołączył Kakurenbo.
Malice - DMC jakoś mnie nie zachwyciło ;P jedyny plus jak dla mnie to właśnie tylko bohater ;p za dużo czasu przy konsoli spędziłem
A mój fav .... ciężko wybrać ... Green Green / Rozario+Vampire / Shakugan no Shana / i Gundamyyyyy
Offline
cc66ff
Cowboy Bebop, Last Exile, Wolf's Rain oraz chyba wszystkie filmy Studia Ghibli to takie naj naj. Bo ogolnie to jest ich wiecej;)
cc66ff
Full Metal panic ( 1 + TSR + fumoffu) nic nie przebije tycvh anime, po prostu je uwielbiam
fumoffu jest komedia jakiej jeszcze nigdy nie widziałam, chociaż w sumie wole 1 i TSR jezeli chodzi o te serie
W sumie cięzko wymienić jeden tytuł... Darker Than Black za genialną fabułę i akcję. FMP Fumoffu za bycie bronią idealną (można umrzeć ze śmiechu). Gintamę za robienie sobie polewki ze wszystkiego. GTO za głównego bohatera (chociaż i tak manga jest lepsza do 10^ ) xD. Nie wiem to chyba tyle xD
Offline
cc66ff
Uwielbiam całą masę anime. ;D Gdybym miała wszystkie wybierać, zajęłoby tu dużo, dużo czasu. ^^' Ale, ponieważ niezbyt mi się chce ten czas marnować, to podam tylko kilka tytułów, z którymi naprawdę warto się zapoznać i, które nawet z biegiem czasu nie przestają wywierać na mnie ogromnego wrażenia. ;x
1. Fullmetal Alchemist i Fullmetal Alchemist: Brotherhood - nie bez powodu napisałam je jako pierwsze. xP Jest to drugie anime, jakie obejrzałam w całości. Jest cudne, dużo na nim płakałam i mam do niego wieeelki sentyment. x)
Dalej kolejność przypadkowa...
2. Myself;Yourself - anime mnie przeraziło, wzruszyło i wgl. wywarło na mnie wielkie wrażenie. Po za tym kreska bardzo przyjemna [pominąć wielkie oczy] no i bohaterowie i ich perypetie - cudowne. ;D
3. Toradora! - świetne szkolne anime z masą humoru. x) Również mnie wzruszyło, pokochałam je i jego bohaterów.
4. Zero no Tsukaima - Co tu dużo mówić? Anime jest super, czekam na czwartą serię. ;x
5. Nana - wspaniałe anime, mimo kreski, która wkurzała mnie do samego końca. Postacie, muzyka, niezwykle wzruszająca fabuła... Ahh, płakałam po nim z tydzień.
6. Death Note - Raito i L, Ryuuk. Więcej chyba pisać nie muszę. ;x
7. Ouran High School Host Club - rozbrajające, ze świetnym humorem i boskimi postaciami. ;D Teksty w ramkach rozwalają.
8. Kuroshitsuji - cudo. ^^'
9. Darker than Black - oryginalna fabuła, genialny główny bohater. x)
10. Elfen Lied, Code Geass, Vampire Knight, Soul Eater, La corda d'oro, Kurokami, Kaze no Stigma, Higurashi no Naku Koro ni, Ga-Rei Zero, Devil May Cry, Clannad - wszystkie wspaniałe, do niektórych mam parę zastrzeżeń, ale ujdzie w tłumie.^^' Po ich skończeniu czułam niesłychaną pustkę i byłam ich zagorzałą fanką. ;D Zapał opadł, emocje opadły i już ich aż tak bardzo nie uwielbiam, ale wiem, że skoro kiedyś wywierały na mnie takie wrażenie, to zasługują na miejsce na mojej liście. ;x
1! x) Zapomniałabym o anime, które aktualnie jest moim ulubionym ^^ [pomijając, rzecz jasna, FMA]. Katekyo Hitman Reborn! - boska fabuła, kreska, postacie, humor, sountrack, openingi, endingi... No dosłownie - nic dodać, nic ująć. ;D
Z kolei z anime, które wychodzą najbardziej lubię: [już pominę fakt, że przecież KHR też jeszcze wychodzi.. xD]
-07-Ghost
-Pandora Hearts
-Cannan
-Phantom
-Umineko no Naku Koro ni. ;D
I to by było zgrubsza wszystko. ^^
Meijin
Perfect Girl Evolution <3
Uśmiałam się prawie do łez. Uwielbiam główną bohaterkę
I Junjou Romantica też <3
Aaa i może jeszcze Soul Eater, Higurashi, Kuroshitsuji, Sukisho ! Lucky Star za Konatę I wciąż mam sentyment wielki do Naruto <3
*.*
Offline
cc66ff
ojoj. trudne pytanie. Higurashi, Ouran, Kuroshitsuji, Kanon, Death Note, Zero no Tsukaima, He is my master. No jeszcze trochę możnaby powymieniać ale to te najważniejsze.
cc66ff
Póki co moimi "number one" są: FMA i Ouran ^_______^
Ach, ten Edward *___*
cc66ff
Cowboy Bebop, Dogs: Bullets & Carnage, Ergo Proxy, Clannad, Phantom: Requiem for the Phantom, Toradora, Kanon 2006. Uff... rozpisałem się.
cc66ff
Higurashi <3 moja totalna ostatnia faza : D
cc66ff
hmmmmm... xD napewno Death Note, Kuroshitsuji, lucky star, fate/stay night, bleach itd xD
ale najwięcej razy chyba DN oglądałem ^^
Meijin
Zakochałam się w Gintamie na zabój <3
Najlepsze anime ;P
*.*
Offline
Meijin
Do moich ulubieńców doszła Durarara *____*
Świetna historia, postaci, wszystko <3
Jeszcze czegoś takiego nie widziałam.
*.*
Offline
Jest kilka takich anime, które wśród 10000000 innych zapadły mi w pamięć na całe życie
1. Death Note - może dlatego, że było jednym z pierwszych jakie widziałam i poraziło mnie złożonością i pomysłem. No dla mnie po prostu arcydzieło
2. Kino no tabi - niepozorne anime, mało kto je zna, ale podobało mi się, że tak na prawdę każdy odcinek zmuszał do refleksji
3. Durarara - nie będę powtarzać po poprzednikach po prostu <3
Offline
@Blejd jak to jest z nowym filmem F:SN, kiedy premiera itp.?
@KatadziinaChan potwierdzam, szykuj się na dwie OAV-ki... i masz prezent: http://anni-fiesta.livejournal.com/ :
Do mnie do ulubionych wpadła Durarara, Mononoke Hime (proszę się nie śmiać zbyt brutalnie z tego że dopiero niedawno obejrzałem) x3
Offline
Meijin
Łaa, teraz mam więcej niż 4 chaptery >d Dziękuję bardzo <3
A do ulubieńców moich chyba nic nowego nie doszło, dalej panuje Gintama i Durarara <3
Chociaż można by dołączyć Kaichou wa Maid-sama i Special A ^^
*.*
Offline
Ja mam dużo takich tytułów, które bardzo polubiłam.
Na bank Durarara za bohaterów za akcję i za klimat.
Sengoku Basara za świetny humor, ukazanie wszystkiego z przymrużeniem oka i również za bohaterów~
Natsume Yuujinchou za piękne historie, za głównego bohatera z którym łatwo było mi się utożsamić i za Nyanko-sensei'a ^^
Code Geass za Lulusia, za całą akcję i fabułę, za bohaterów i wszystko.
Spice and Wolf za świat handlu, za Horo i za to, że to jeden z nie wielu romansów które obejrzałam xD
Mogłabym tak trochę wymieniać jeszcze ^^
EDIT - Angel Beats dochodzi do moich ukochanych tytułów. Anime jedyne w swoim rodzaju, bardzo dawno nie oglądałam czegoś równie wspaniałego T.T
Ostatnio edytowany przez 4b1 (2010-07-23 21:10:04)
Offline
Meijin
Nie liczyłam nigdy, że znajdę takie anime, które spodoba mi się tak bardzo, że aż nie umiem tego opisać... Mam na myśli Ookiku Furikabutte <3 Zdecydowanie najlepsze anime na świecie jak dla mnie.
*.*
Offline
Dorei
Jeżeli chodzi o ulubione anime, to się rozpiszę:D
Naprawdę tego sporo mam i chciałabym się wypowiedzieć.
A, że lubię romansy to troszeczkę tego będzie. xD
1) Chobits.
2) D.N. Angel.
3) Kaichou Wa Maid-sama.
Również polecam te anime.
Utkwiło mi na bardzo długo w pamięci.
4) Lovely Complex.
To anime mnie rozwaliło xD
Naprawdę polecam je, bo jest świetne!
5) Itazura na Kiss.
To anime dla osób, specjalnie zainteresowanych romansidełkami:D
6) Bokua Ga Ita.
7) Boku wa imouto ni koi wo suru.
Piękne historia.
Może kazirodcza miłość, ale naprawdę wzruszające anime/OAV.
8) Special A.
9) Toradora.
10) Yosuga No Sora xD
11) Naruto/Naruto Shippuuden.
12) Shaman King.
Offline
Ronin
Najlepsze: zdecydowanie Vampire Knight... Pierwsze, jakie oglądałam, i jak na razie żadne inne go nie przebiło...
Offline